Tyto internetové stránky využívají soubory cookie k ukládání informací na Vašem počítači. Některé jsou z nich zásadně důležité pro funkčnost stránek. Dalším používáním těchto stránek udělujete souhlas s umístěním těchto souborů cookie. V případě nesouhlasu opusťte tyto stránky.
Souhlasím
V pracovní dny
7:30 - 17:00

Kontakt
730 566 790
730 566 791

Časté dotazy

Žádost
Půjčka
Jiné dotazy
Jaké podmínky musím splňovat pro získání půjčky?
Pro získání půjčky musíte splňovat tyto podmínky:

1) být občanem České republiky;
2) být ve věku od 18 let;
3) bezdlužnost;
4) mít vlastní bankovní účet v české bance;
5) uhradit nevratný registrační poplatek 1 Kč;
Jak se zaregistruji na vašem webu?
Na naší webové stránce si pomocí posuvníků nastavíte výši půjčky a počet dnů, na které si chcete peníze půjčit, potom zvolíte pole „Získat půjčku“ a vyplníte jednoduchý formulář. Po přečtení souhlasu se zpracováním osobních údajů musíte pod formulářem zaškrtmout okénko „souhlasím bez výhrad se Souhlasem se zpracováním, uchováváním a postupováním osobních údajů“. Poté Vám přijde email s odkazem pro potvrzení emailové adresy. Následně po potvrzení Vám přijde na email Vaše přihlašovací údaje a zároveň můžete ihned pokračovat v žádosti o půjčku. Během žádosti je nutné ověřit mobilní telefonní číslo kódem, které Vám přijde v SMS. Dále musíte uhradit poplatek 1 Kč na náš bankovních účet k ověření Vašeho bankovního účtu. Po úhradě poplatku Vám na email i mobilní telefon v SMS informace zda jsme Vaší žádosti o půjčku vyhověli nebo ji zamítli. Po prvním přihlášení doporučujeme provést změnu hesla. Žádosti o půjčky zpracováváme během pracovních dnů od 7:30 do 17:00 hod.
Mohu použit pro registraci mobilní číslo známého?
Pro registraci na našem webu musíte použit pouze vlastní číslo mobilního telefonu, které budete mít u sebe. Tímto se chráníte, aby nedošlo ke zneužití dočasného hesla a informací, které obdržíte od nás ve formě SMS zpráv.
Mohu použit pro registraci číslo bankovního účtu známého?
Při registraci musíte platbu provést z bankovního účtu, který je vedený na vaše jméno. V případě nesplnění této podmínky bude Vaše žádost o půjčku zamítnuta.
Jak rychle obdržím peníze na účet?
Vaši žádost o půjčku se budeme snažit zpracovat co nejrychleji. Peníze obdržíte do 24 hodin od schválení Vaší žádosti.

Máte-li účet v jiné bance, převod peněz může trvat až 24 hodin od schválení žádosti o půjčku.
Mohu požádat o půjčku v noci a během víkendů a svátků?
Zažádat o půjčku můžete kdykoliv během dne a noci, také o víkendech a státních svátcích. Samotné zpracování žádostí probíhá v pracovní době našeho klientského servisu po-pá od 7:30 do 17:00 hodin.
Kolik si mohu půjčit peněz?
Maximální možná částka při první žádosti o půjčku je 7000 Kč. Následně si můžete půjčit až 20000 Kč.
Jaké jsou poplatky?
Výši úroku za každou půjčku si stanovíte sami – při výběru částky a termínu splatnosti půjčky na hlavní stránce našeho webu. Žádné další poplatky v případě řádného splacení nehradíte.
Je možné požádat o prodloužení termínu splatnosti půjčky?
Splatnost půjčky je možné prodloužit o 7, 14, 21, 28 nebo 31 dnů. Podmínkou pro prodloužení splatnosti je uhrazení poplatku za prodloužení splatnosti půjčky. Přihlaste se do svého profilu na našich webových stránkách a podívejte do sekce "Žádost o prodloužení půjčky". UHRAĎTE DOSAVADNÍ ÚROK, čímž aktivujete prodloužení. Když si žádáte o prodloužení, systém tuto akci automaticky eviduje bez jakéhokoliv potvrzení zadaných informací. Prodloužení je Vám VŽDY povoleno a je aktivní po UHRAZENÍ poplatku za prodloužení splatnosti.
Kdy musím splatit půjčku?
Půjčka je splatná v termínu který jste si zvolil/a v žádosti o půjčku. Nejpozději v tento den musí být splátka půjčky připsána na našem účtu. Ale myslíme na naše klienty, a proto vždy obdržíte dva dny před datem splatnosti email s upozorněním na blížící se datum splatnosti Vaší půjčky.
Potřebuji ručitele?
K žádosti o půjčku ručitele nevyžadujeme. Potřebujete vlastní mobilní telefon a účet u české banky, který je vedený na Vaše jméno.
Mohu si půjčit peníze u vás pokud již mám půjčku v bance nebo v jiné úvěrové instituci?
Vaše finanční závazky jsou zvažovány při posuzování Vaší žádosti o půjčku. POZOR: půjčíme Vám peníze pouze v případě, že budete schopen své závazky splnit. Pokud již máte půjčku a chcete si půjčit peníze ke splaceni této půjčky, nepůjčujte si! Místo toho doporučujeme poradit se s přáteli, kolegy nebo s někým, kdo se vyzná ve financích.
Co mám dělat v případě, že jsem zapomněl/a své heslo?
V případě, že jste zapomněli heslo, požádejte o nové heslo v horní části webové stránky přímo pod přihlašovacími údaji pomocí odkazu "Zapomněli jste heslo?". Po odeslání požadavku Vám bude zasláno nové dočasné heslo.
Kde mohu zjistit stav své půjčky?
Stav Vaší půjčky si můžete ověřit ve svém uživatelském profilu na našich internetových stránkách.
Mohu využít Vaší korespondenční adresy k osobnímu kontaktu?
Naše korespondenční adresa slouží pouze k písemné komunikaci. Osobní doručení žádostí či jiných dokumentů není možné.
Je možné sjednat splátkový kalendář v případě neschopnosti splácet?
Ano, kontaktujte nás prosím a sjednáme s vámi splátkový kalendář.